Wilt u meer omzet, betere marge of wilt u uw rendement verbeteren? Met een b2b marketing aanpak van WM2O zijn deze resultaten binnen handbereik. WM2O is al jaren specialist op b2b marketing. Business to business is een andere wereld dan b2c. Naast prijs zijn kwaliteit, service, onderhoud, logistiek, opslag, oplossend vermogen, klant vriendelijkheid en klachten afhandeling allemaal onderdelen die belangrijk zijn in de b2b waarde propositie. Als b2b marketing specialist begrijpen wij wat belangrijk is. En hoe u succesvol kunt zijn. Wat uw succesformule is? Dit bespreken we graag in een persoonlijk gesprek.
B2B marketing strategie ontwikkeling leidt tot hogere omzet en beter rendement
Om een goede business to business marketing strategie te kunnen ontwikkelen leven we ons in, in uw organisatie, uw product, uw klanten en uw markt. Zo bepalen we uw succesformule. Als objectieve productmanagers zijn wij in staat om kansen te zien in uw huidige PMC, en dagen wij u uit om te kijken naar andere product markt combinaties en andere toepassingen. We analyseren uw productassortiment en zien mogelijkheden voor omzet maximalisatie bij uw bestaande relaties. Dit zijn onderdelen die b2b marketing anders maken dan consumenten marketing, onderdelen waar wij ons comfortabel in voelen en die snel leiden tot een verbetering van omzet en een beter rendement.
B2B marketing communicatie verdient meer aandacht
B2B marketing communicatie is een discipline die een andere aanpak verdient. Vaak valt marketing of communicatie samen met andere functies binnen een bedrijf. Door te weinig aandacht raakt marketing communicatie snel op de achtergrond en verliest zijn waarde. Er valt echter erg veel te halen! Door een goede b2b marketing communicatie strategie en aanpak, bindt u uw klanten, creëert u ambassadeurs, werkt u aan uw naam- en merkbekendheid en autoriteit en wint u omzet en werft u betere klanten. Content marketing is de manier om te werken aan deze zaken. Online media bieden u alle mogelijkheden om op lange termijn grote resultaten te boeken.
B2B marketing & sales
De traditionele verkoper krijgt het steeds moeilijker. Lead nurturing krijgt de overhand. Verkopen kan pas als de inkoper klaar is om te kopen. En realiseert u zich dat hij eigenlijk al weet wat hij wil en wat hij nodig heeft, als u aan tafel komt? Bedrijven begeleiden in hun aankoopproces is belangrijker dan ooit. Zo vroeg mogelijk in het orientatieproces in contact komen, informatie delen en onder de aandacht blijven zijn belangrijker dan ooit. Alles met het doel om de kans zo groot mogelijk te maken om meegenomen te worden in het uiteindelijk beslissingstraject. Meer aandacht op online, nieuwe technieken en middelen, andere mindset en vaardigheden vormen de basis voor de b2b marketing & sales aanpak van de toekomst.
Geïnspireerd geraakt? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak of neem contact op voor meer informatie.